Omnicom Media Group - Campaign Manager
Overslaan naar content

Campaign Manager

Op locatie, Hybride
  • Amstelveen, Noord-Holland, Nederland
PHD Nederland

Functieomschrijving


Heb jij een passie voor media en consumenteninzichten, ben je accuraat en sta je daarnaast graag in het middelpunt van alle processen, dan is dit de functie waar jij zeker op aanslaat. Als Campaign Manager bepaal JIJ namelijk “Wat” er moet gebeuren, “Wanneer” en “Waarom”.


Bij PHD is cultuur belangrijker dan al het andere. Onze cultuur is gebouwd op het DNA van onze mensen. Goedlachse strijders, ongelooflijke optimisten en eigenwijze teamspelers brengen de extra energie die PHD onderscheidt. Als jij perfect past binnen deze cultuur dan is PHD zeker iets voor jou!


Het leven van een Campaign Manager bij PHD

Als Campaign Manager heb je een coördinerende rol op de lopende projecten. Je waakt over het proces in het team, maar ook over de relatie met de overige afdelingen binnen PHD (strategie, digital & executives). Daarnaast houd je zicht op de commerciële doelstellingen binnen de projecten. Je bent goed in het maken van planningen (zowel on-als offline media) en je hebt daarbij een adviserende rol op gebied van OOH & Print en ben je verantwoordelijk voor tactische deelplannen van de totale mediastrategie.

Vanuit jouw centrale positie in de organisatie zorg je dus voor een excellente samenwerking tussen de verschillende afdelingen en bewaak je met plezier en volharding de deadlines. Een belangrijke taak en essentieel voor een goede beleving van elke campagne voor zowel je team als voor de klant.


Wij vinden het verder belangrijk dat je een open, nieuwsgierig persoon bent gericht op samenwerking die altijd meer wil weten, leren en vragen blijft stellen. Dat sluit namelijk perfect aan bij de kernwaarden van PHD waarin jij als werknemer centraal staat.

Vereisten

• Je hebt relevante ervaring in de mediawereld, met gedegen kennis van off- en online media en ervaring;

• Je hebt een afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur Communicatie, Marketing of (Bedrijfs) Economie;

• Sterk en zelfstanding in proces-, projectmanagement;

• Je bent gedreven en hebt een proactieve houding;

• Sterke overall media kennis inclusief online media;


Wat bieden wij?

• De allerleukste en beste collega’s (referenties hiervoor zijn op te vragen);

• Een goed salaris o.b.v. 37,5 uur;

• 27 vakantiedagen + 2 vrij inzetbare dagen (Diversidays);

• Laptop, telefoon- en reiskostenvergoeding;

• Faciliteren thuiswerkplek;

• Flexibele werktijden en hybride werken;

• Mogelijkheid om 6 werken per jaar vanuit het buitenland te werken;

• Bedrijfscatering met divers aanbod;

• Alle vrijheid om je eigen bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het meest onderscheidende bureau van Nederland;

• Een groot internationaal netwerk om mee te sparren;

• Onbeperkt cursussen volgen via Udemy;

• Voldoende drankjes en dansjes tijdens onze Kwartaalborrel XXL (incl. optredens van BN’ers) en natuurlijk het legendarische kerstfeest.


Lijkt dit jou een mooie (vervolg)stap? Neem dan contact op met Talent Acquisition via werken@omnicommediagroup.com.

of