Display Specialist

Functieomschrijving

PHD is op zoek naar een Display Specialist die voorop loopt als het gaat om programmatic ontwikkelingen. Thema’s als GDPR en headerbidding zijn voor jou gesneden cookies. Je wilt je het liefst onderdompelen in data. Maar wel om er de juiste dingen mee te doen.

 

Wil je een volgende stap zetten binnen een wereld waar consumenteninzicht en mediagedrag net zo belangrijk zijn als een unieke aanpak op het gebied van geïntegreerde mediaplanning? Lees dan verder, want dan is PHD een goede match!

 

Bij PHD is cultuur belangrijker dan al het andere. Onze cultuur is gebouwd op het DNA van onze mensen. Goedlachse strijders, ongelooflijke optimisten en eigenwijze teamspelers brengen de extra energie die PHD onderscheidt. Als jij perfect past binnen deze cultuur dan is PHD zeker iets voor jou!

 

Het leven van een Display Specialist bij PHD

 

Je bent verantwoordelijk voor het bedenken, opzetten, monitoren en optimaliseren van programmatic display & video campagnes voor een mooi klantenportfolio, waaronder Warner Bros, Bayer, Delta Airlines en Holland America Line.

 

Je doorgrond briefings en gaat bij klanten op zoek naar de vragen die jou helpen bij het maken van tactische keuzes over kanalen. Daarbij ondersteun je het team in het adviseren en inspireren van klanten op het gebied van programmatic ontwikkelingen en oplossingen.

 

Je hebt regelmatig contact met klanten en publishers en wordt gestimuleerd om altijd rond te kijken naar nieuwe technologische mogelijkheden.

 

Je zorgt voor coördinatie samen met de Digital Consultant tussen alle betrokken partijen bij campagnes (creatieve bureaus, ad ops, account en klant); rapporteert de resultaten van de ingezette middelen regelmatig, je volgt best practices binnen het team, signaleert tijdig en communiceert mogelijke oplossingen bij obstakels.

 

Je signaleert new business of cross-selling kansen op bestaande klanten en pakt die samen op met de Digital Consultant.

 

Je bent gelukkig nog steeds aan het lezen dus waarschijnlijk herken je jezelf in bovenstaande. Wat veel belangrijker is: 


Wat krijg jij ervoor terug?

  • De allerleukste en beste collega’s (referenties hiervoor zijn op te vragen).
  • De leukste borrels, feesten en uitjes.
  • Een omgeving die aanmoedigt om initiatief te nemen en met nieuwe ideeën te experimenteren. Je draagt actief bij aan de groei van PHD.
  • Trainingen op maat voor je persoonlijke en professionele groei.
  • Een salaris dat daarbij past met prima secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een goede pensioenregeling en laptop.
  • Waardering voor alles wat je doet, backslaps en shadow pings vliegen om je oren.

Vereisten

  • Iemand met 2+ jaar ervaring binnen online Marketing;
  • Je hebt een afgeronde HBO of WO opleiding;
  • Je hebt een sterke interesse in Display advertising en je deelt jouw kennis graag met het team;
  • Je hebt ervaring met DoubleClick Campaign Manager en/of DoubleClick Bid Manager. Relevante ervaring met vergelijkbare tools zoals Sizmek, TradeDesk of AdForm is evengoed waardevol
  • Je scoort bonuspunten als je ook ervaring/kennis hebt met/van: Tag management, Javascript, Google Analytics, DoubleClick Search
  • Je bent resultaatgericht, communicatief sterk, analytisch, klantgericht en neemt initiatief.



Zie jij jezelf hier wel tussen? Solliciteer dan snel via onderstaande button!