Media Consultant

Omschrijving

PHD is op zoek naar een Media Consultant die online en offline media droomt. Ben jij positief ingesteld en durf jij buiten de gebaande paden te denken en te adviseren? Ga jij geen uitdaging uit de weg en heb je de moed te staan voor jouw mening en aanpak? Is mediastrategie voor jou gesneden koek, lees dan verder. 

Bij PHD is cultuur belangrijker dan al het andere. Onze cultuur is gebouwd op het DNA van onze mensen. Goedlachse strijders, ongelooflijke optimisten en eigenwijze teamspelers brengen de extra energie die PHD onderscheidt. Als jij perfect past binnen deze cultuur dan is PHD zeker iets voor jou!

 

Het leven van een Media Consultant bij PHD

Je bent de ultieme media connector voor de merken waar je voor werkt en de specialisten die je aanstuurt. Je hebt uitstekende kennis van het (digitale) media ecosysteem en de rol die media speelt in het dagelijks leven van de consumenten. Daarnaast heb je een intrinsieke motivatie om te begrijpen hoe het brein van de consument werkt. Je bent gedreven om deze kennis om te zetten in volledig geïntegreerde mediaplannen voor je klanten. Je belangrijkste verantwoordelijkheden:


  • Media Strategie en Planning: samen met de strategy director stel jij de mediastrategie op. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor de totale media advisering aan onze klanten. Je maakt hierbij optimaal gebruik van de input van alle specialisten. 
  • Klant Management: je bent inhoudelijk aanspreekpunt van de klant, zorgt voor een uitstekende relatie en bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening. Je bent daarbij ook verantwoordelijk voor het procesmanagement van de campagnes en de dagelijkse business op een klant.
  • Team Management: jij bepaalt hoe hoog de lat ligt. Je brieft alle disciplines en inspireert en coacht de specialisten. Je bent kritisch op input van anderen en bewaakt de kwaliteit van de output.  

Je bent gelukkig nog steeds aan het lezen dus waarschijnlijk herken je jezelf in bovenstaande. Wat veel belangrijker is: 


Wat krijg jij ervoor terug?


  • De allerleukste en beste collega’s (referenties hiervoor zijn op te vragen);
  • Alle vrijheid om je eigen bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het meest onderscheidende bureau van Nederland;
  • De flexibiliteit die je nodig hebt om het beste uit je zelf te halen, van cursussen en seminars tot thuis werken;
  • Je krijgt waardering voor alles wat je doet, backslaps en shadow pings vliegen om je oren;
  • Deelname aan de PHD Academy: een doorlopend intern trainingsprogramma waarin onder andere (online)media, consumentengedrag en neurowetenschap worden behandeld;
  • Een groot internationaal netwerk om mee te sparren;
  • Gratis bootcampen;
  • Voldoende drankjes en dansjes tijdens de vrijdagmiddagborrel, de maandborrel, onze Kwartaalborrel XXL (incl. optredens van BN’ers) en natuurlijk het legendarische kerstfeest;
  • Een salaris dat daarbij past met prima secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een pensioenregeling en laptop;

Vereisten

Wie ben jij?

Om deze functie succesvol te kunnen vervullen heb jij:

  • Een afgeronde HBO of WO opleiding (bij voorkeur in de richting van Communicatie, Media, Marketing of Gedragswetenschappen);
  • Minimaal drie jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal;
  • Ervaring met project- en clientmanagement;
  • Een energieke persoonlijkheid, sterke social skills en een gezonde dosis humor.


Wil je meer weten over PHD, de functie van Media Consultant of over backslaps en shadow pings bel of mail dan even met Denise Huisman (020 5451800 / denise.huisman@phdmedia.com).