Media Strateeg

Omschrijving

PHD is op zoek naar een Media Strateeg die geen obstakel uit de weg gaat. Die wereldkampioen off- en online media is en een koning(in) is in de battle. Ben jij een inspirator en enorm nieuwsgierig naar de ins en outs van wetenschappelijke onderzoeken met betrekking tot consumentengedrag en media? Dan zou het zomaar zo kunnen zijn dat PHD en jij de ultieme match zijn. Lees dus verder!

Bij PHD is cultuur belangrijker dan al het andere. Onze cultuur is gebouwd op het DNA van onze mensen. Goedlachse strijders, ongelooflijke optimisten en eigenwijze teamspelers brengen de extra energie die PHD onderscheidt. Als jij perfect past binnen deze cultuur dan is PHD zeker iets voor jou!

 

Het leven van een Media Strateeg bij PHD

Je bent de ultieme connector en inspirator als het gaat om media voor de merken waar je voor werkt en de specialisten die je aanstuurt. Je buiten de gebaande paden begeven is iets wat je graag doet om het werk wat je levert nóg beter te maken. Je klanten en collega’s sparren graag met je omdat je uitstekende kennis hebt van het (digitale) media ecosysteem en de rol die media speelt in het dagelijks leven van de consumenten. Daarnaast heb je een intrinsieke motivatie om te begrijpen hoe het brein van de consument werkt. Je bent gedreven om deze kennis om te zetten in volledig geïntegreerde mediastrategieën voor je klanten. Je belangrijkste verantwoordelijkheden:


  • Media Strategie en Planning: voor jouw klanten stel jij de mediastrategie op, gebaseerd op de gewenste doelstellingen. Door jouw digitale kennis en/of achtergrond ben je in staat dit over alle kanalen heen te doen. Je maakt hierbij uiteraard ook optimaal gebruik van de input van alle specialisten, die je hier zelf op gebrieft hebt.  
  • Klant Management: je bent inhoudelijk aanspreekpunt van de klant en zorgt voor een uitstekende relatie. Je bent daarbij ook verantwoordelijk voor media innovatie en het proactief delen van ontwikkelingen binnen ons vakgebied. Je verbluft jouw klanten met je up-to-date kennis van IPA research tot neuro studies.
  • Team Management: jij bepaalt hoe hoog de lat ligt. Je brieft alle disciplines en inspireert en coacht de specialisten. Je bent kritisch op input van anderen en bewaakt de kwaliteit van de output.  

Je bent gelukkig nog steeds aan het lezen dus waarschijnlijk herken je jezelf in bovenstaande. Wat veel belangrijker is: 

Wat krijg jij ervoor terug?

  • De allerleukste en beste collega’s (referenties hiervoor zijn op te vragen);
  • Alle vrijheid om je eigen bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het meest onderscheidende bureau van Nederland;
  • De flexibiliteit die je nodig hebt om het beste uit je zelf te halen, van cursussen en seminars tot thuis werken;
  • Je krijgt waardering voor alles wat je doet, backslaps en shadow pings vliegen om je oren;
  • Deelname aan de PHD Academy: een doorlopend intern trainingsprogramma waarin onder andere (online)media, consumentengedrag en neurowetenschap worden behandeld;
  • Een groot internationaal netwerk om mee te sparren;
  • Gratis bootcampen;
  • Voldoende drankjes en dansjes tijdens de vrijdagmiddagborrel, de maandborrel, onze Kwartaalborrel XXL (incl. optredens van BN’ers) en natuurlijk het legendarische kerstfeest;
  • Een salaris dat daarbij past met prima secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een pensioenregeling en laptop.

Vereisten

Wie ben jij? Om deze functie succesvol te kunnen vervullen, heb jij:

 

  • Een afgeronde HBO of WO opleiding (bij voorkeur in de richting van Communicatie, Media, Marketing of Gedragswetenschappen);
  • Minimaal drie jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal;
  • Ervaring met project- en clientmanagement;
  • Kennis van- en sterke interesse in media innovatie;
  • Een energieke persoonlijkheid, sterke social skills en een gezonde dosis humor.


Wil je meer weten over PHD, de functie van Media Strateeg of over backslaps en shadow pings bel of mail dan even met Denise Huisman (020 5451800 / denise.huisman@phdmedia.com).